
Jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą (przedsiębiorcą na prawach Konsumenta), w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: [email protected] lub drogą pocztową na adres ul. Białołęcka 233, 03-253 Warszawa. Nie przyjmujemy reklamacji drogą telefoniczną.
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego pełnego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Jeśli otrzymana przysyłka jest uszkodzona, prosimy o spisanie protokołu szkody oraz przesłanie go na nasz adres mailowy wraz ze zdjęciami uszkodzeń.
Pojęcie Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta wchodzi w życie od dnia 1 stycznia 2021 r., a więc będzie dotyczyło zamówień złożonych od tego dnia.