Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą (przedsiębiorcą na prawach Konsumenta), w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: [email protected] lub drogą pocztową na adres ul. Białołęcka 233, 03-253 Warszawa.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego pełnego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Jeśli otrzymana przysyłka jest uszkodzona, prosimy o spisanie protokołu szkody oraz przesłanie go na nasz adres mailowy wraz ze zdjęciami uszkodzeń.

Pojęcie Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta wchodzi w życie od dnia 1 stycznia 2021 r.,  a więc będzie dotyczyło zamówień złożonych od tego dnia.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium